Διακοπές σημαίνει διακόπτω από ό,τι κάνω όλο το χρόνο!!!!!!!!!!!!!!


Aύγουστος ο μήνας των διακοπών! 
Φυσικά διακοπές θα πάμε αλλά όχι των ονείρων μου! 
Δεν ξέρω τι διακοπές ονειρεύεστε αλλά οι δικές μου ονειρεμένες διακοπές είναι κοντά στη θάλασσα αλλά με διακοπή............των πάντων. Χωρίς ρολόι, χωρίς υποχρεώσεις, χωρίς ''να βάλουμε και κανένα καλό ρούχο στη βαλίτσα''. Διακοπές σημαίνει να μη χρειάζεται να συγυρίζεις, να μαγειρεύεις ή να έχεις κοινωνικές υποχρεώσεις....τραπεζώματα..........επισκέψεις και όλα τα συναφή.
Αυτές είναι όμως οι διακοπές μου. Βλέπετε, το πατρικό περιμένει μια φορά το χρόνο να ανοιχτεί.  Οι παππούδες που το έφτιαξαν δεν περίμεναν ότι οι απόγονοι θα το αφήσουν να πέσει......γι αυτό και κάθε Αύγουστο είμαστε εκεί.
Φυσικά δεν χάνουμε τα μπάνια μας, το νησί μας έχει υπέροχες θάλασσες. Αλλά είμαι σίγουρη ότι και βάψιμο θα κάνουμε και επιδιορθώσεις θα γίνουν και κάποια αλλαγή θα σκαρφιστούμε, έτσι για να το ομορφύνουμε  βρε παιδί μου!!!!!!!!
Και οι φίλοι οι παιδικοί, οι συγγενείς είναι εκεί. 
Και οι τωρινοί φίλοι θα φιλοξενηθούν στο σπίτι μας........ε ποτέ δεν μένουμε μόνοι!
Η διάθεση όμως δεν λείπει. Είμαστε καλά, γελάμε όσο και αν κουραστούμε και δεν παύουμε να ονειρευόμαστε τις ιδανικές διακοπές...Ποιος ξέρει;  Ίσως κάποιον Αύγουστο να μην είμαστε τόσο συναισθηματικοί με το πατρικό μας......ίσως αποφασίσουμε ότι καιρός είναι διακόψουμε για ένα μήνα ό,τι κάνουμε όλο το χρόνο! 
Καλά μπάνια!! 
Καλά να περάσετε όπου και αν πάτε! 





2 σχόλια:

  1. Να περάσεις τέλεια Άννα μου!!! Βουτίτσες, παιγνίδι και καλή παρέα, τι άλλο δίνει χαρά στις διακοπές! Μην ξεχνάς ότι άλλοι, δεν έχουν ούτε πατρικό να πάνε... Εύχομαι την επόμενη φορά να είναι οι ονειρεμένες σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά και καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα για τις ευχές. Συγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά η σύνδεση εδώ στο βουνό δεν είναι πάντα φιλική απέναντί μου!!!!!!!!!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή