Έφυγες...Συμπόσιο ποίησης!



  
 Έφυγες...

Σε σκέφτομαι πάλι απόψε.
Μου λείπεις τόσο,
αγαπημένη,
αδελφή ψυχή,
φίλη καρδιακή,
σύντροφε των παιδικών μου χρόνων,
αγκαλιάς θαλπωρή στης εφηβείας τις αναζητήσεις,
χέρι να κρατώ στα δύσκολα που με αγωνία σε συνθλίβουν!
Πόσο μου λείπεις!


Ξεφυλλίζοντας τις στιγμές του Χθες,
φυλακισμένες σε άσπρο-μαύρο φόντο
στο άλμπουμ των αναμνήσεων,
χαμογελώ με τα άδολα βλέμματα της παιδικής ψυχής,
με τη τόλμη των νεανικών μας χρόνων.
Τα δάκρυα ποτίζουν κάθε τι που ζήσαμε μαζί
όσο η μνήμη ζωντανεύει
στιγμές ξεγνοιασιάς,
κεφιού,
ατέλειωτου παιχνιδιού...
πάντα εμείς,
τότε, την εποχή των χρωματιστών ονείρων,
της φιλόστοργης ζωής που απλόχερα μας χάριζε ξεγνοιασιά.
Μα και ότι άσχημο ζήσαμε,
στης μνήμης το σεντούκι το κλειδώσαμε
Ποιος θέλει τον πόνο στο χαρτί να φυλακίσει;


Ο πανδαμάτωρ χρόνος περνά ανεπιστρεπτί
Όνειρα σε ξένους τόπους σε πήραν μακριά
Εγώ εδώ, εσύ εκεί
χιλιόχρονα νερά των θαλασσών ανάμεσά μας,
χιλιόμετρα χρωματιστής Γης να μας χωρίζουν,
Οι φωτογραφίες σου μίκραιναν αποστάσεις
έτρεφαν τη νοσταλγία με εικόνες της νέας σου ζωής
Ο χρόνος δεν κατάφερε τις μνήμες να ξασπρίσει,
αισθήματα και νοιάξιμο να σβήσει.


Τώρα ταξίδεψες γι αλλού..
τέρμα του δρόμου όρισε η ζωή για σένα!
Το βιβλίο της δικής μας της ζωής,
απέμεινε χωρίς το ''Εσύ'' να με συντροφεύει
Δεν ήμουν πλάι σου να σου κρατώ το χέρι...
Η απουσία σου,
δίκοπο μαχαίρι που πληγώνει
Έφυγες και πήρες κομμάτι της καρδιάς μου αντάμα σου
Μου λείπεις τόσο!


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο  13ο Συμπόσιο Ποίησης που καθιέρωσε και οργανώνει η Αριστέα,  η πάνα άοκνη και φιλόξενη οικοδέσποινα, που είναι η ψυχή αυτής της διοργάνωσης, αφού μας παρακινεί να εκφραστούμε και να μεθύσουμε με ποίηση.
Νικήτρια του Συμποσίου αναδείχθηκε η άξια ποιήτρια της παρέας και όχι μόνο, η Ελένη μας με το ποίημά της 

                                              ''μπερδεύτηκαν τα χρώματα στα μάτια σου'' !!!!
Σας ευχαριστώ όλους γιατί συμπορευτήκαμε και σ' αυτό το ''ταξίδι'' με την ίδια ποιότητα ψυχής.
Ευχαριστώ όσους επέλεξαν και σχολίασαν τη δική μου προσπάθεια.

20 σχόλια:

  1. "Μα και ότι άσχημο ζήσαμε,
    στης μνήμης το σεντούκι το κλειδώσαμε
    Ποιος θέλει τον πόνο στο χαρτί να φυλακίσει;"
    Πάντα να ανοίγουμε καινούριους δρόμους
    και στην επιφάνεια να βγαίνει η χαρά!!
    Ευχαριστώ για την αναφορά πολύ πολύ

    Φιλάκια γλυκά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ελένη μου γλυκιά πάντα νέους δρόμους να ανοίγουμε.
      Και από εδώ συγχαρητήρια
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Άννα μου το διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή. Σε κάθε επόμενο στίχο του η φόρτιση γινόταν όλο και μεγαλύτερη και η κορύφωση γεμάτη συναισθήματα και ένταση.
    Οι ανθρώπινες στιγμές που περικλείει είναι δοσμένες με υπέροχα χρώματα και όμορφο λόγο που γεμίζει εικόνες τον αναγνώστη.
    Για μια ακόμα φορά ένα μεγάλο "Μπράβο" κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου...Πάντα ο λόγος σου είναι τόνωση ηθικού, είναι γεμάτος γλυκές κουβέντες που προσφέρουν χαμόγελο.
      Σ'ευχαριστώ ξανά πολύ
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  3. Είναι απ' τις καταθέσεις ψυχής που πάντα βρίσκουν έναν αποδέκτη να ταυτιστεί με τους στίχους και να θυμηθεί τις προσωπικές του απώλειες. Η ανάγνωση λειτούργησε περισσότερο σα λύτρωση Άννα μου. Είναι παρήγορο να νιώθεις συντροφικότητα σ' αυτό το "Μου λείπεις"...
    Να είσαι καλά και συγχαρητήρια γι αυτή τη βουτιά στης ψυχής τα μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου γιατί είναι μέρος της ζωής οι απώλειες αγαπημένων και λίγο ως πολύ όλοι τις έχουμε βιώσει. Σ'ευχαριστώ Μαράκι
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  4. Χρειαζόμαστε τους στίχους για να αντέξουμε την απώλεια κι εσύ, Άννα μου, αφιέτωσες όλη σουωτην τέχνη.
    Και πόσο μεγάλη αλήθεια είναι το ότι ξεχνάμε τα άσχημα, μόνο τα όμορφα σκεφτόμαστε μετά...
    Εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου πάντα την απώλεια την νοιώθεις στο πετσί σου και ναι οι στίχοι δίνουν λίγη παρηγοριά αλλά μόνο λίγη...
      Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου γεμάτο κατανόηση των στίχων μου
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερινιώ μου μελαγχολικό μου βγήκε. Αλλά όσο για αλήθειες φυσικά τις περιέχει όλες

      Διαγραφή
  6. Ήρθα η άοκνη και φιλόξενη οικοδέσποινα (ότι είμαι , είμαι , όχι για να το παινευτώ ☺) λαχανιασμένη και σακατεμένη (την Παρασκευή σακάτεψα τη μέση, σήμερα το γόνατο ☺) για να σε ευχαριστήσω Αννούλα μου γλυκιά, που είσαι πάντα εδώ για μένα και το Συμπόσιο, με τις ευαισθησίες σου και τη γλυκύτητά σου!
    Να'σαι πάντα καλά μάτια μου!
    Πολλά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μας. Εγώ σ'ευχαριστώ που είσαι εδώ και με έκανες να είμαι και εγώ εδώ ...ξέρεις εσύ.
      Φυσικά είσαι και άοκνη και φιλόξενη και πολλά άλλα...παινεύσου παιδί μου τι σε μέλλει;χαχααχα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Τί ωραία που γράφεις, 'Αννα μου!!!! Πολύ συγκινητικό το ποίημά σου!!!
    Καλή εβδομάδα, σου εύχομαι!!! Φιλάκια!!!
    Και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στις αναρτήσεις μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου. Να σαι καλά.
      Πάντα οι αναρτήσεις σου μου φτιάχνουν τη διάθεση. Πώς να μην πω καλά λόγια σε μια χρυσοχέρα;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Τι μου πάθατε σήμερα και με..ψυχοπλακώνετε μόλις πάω να σηκώσω κεφάλι;..Κάποτε πριν χρόνια"έχασα" τη καλύτερη μου φίλη..το νοιώθω..Οι στίχοι σου πάντα βήματα μέσα στη ψυχή γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη διαβάζεις μη διαβάζεις...Ξέρεις λοιπόν τι είναι να χάνεις την καλύτερη φίλη...αλλά δεν ήθελα να σε ψυχοπλακώσω
      Σ'ευχαριστώ Αχτίδα μου

      Διαγραφή
  9. ΑΧ!! τι να σου πω Αννιώ μου πόσες φορες το διαβασα και ποσο ενιωσα την απωλεια ετσι που την περιγραφεις κορίτσι μου ενα δυνατος σε συναισθημα στίχος και απο οτι καταλαβα και βιωματικός πρεπει να είναι γιατί νιωθαμε..δυνατα αυτο που έγραψες φιλη μου...κοσμημα στο συμπόσιο ο στίχος σου Αννουλα μου να περνας ομορφα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια Ρούλα μου. Χαίρομαι που ένιωσες δυνατά συναισθήματα γιατί αυτό ήθελα να δώσω με τους στίχους μου
      Φιλιά πολλά μάτια μου

      Διαγραφή
  10. Συγκινητική η συμμετοχή σου, Άννα μου. Συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή