Για τους πρίγκιπες και τις πριγκίπισσες ...της καρδιάς μας!.

Μια και το Φθινόπωρο μοιάζει με τη διάθεσή μας, τη μια ζέστη την άλλη ψύχρα, τη μια κέφι την άλλη κατήφεια,  είπα να μην μείνει ελεύθερος χρόνος ούτε για δείγμα.  Έτσι  άρχισα τις κατασκευές μου για τους πρίγκιπες και τις πριγκίπισσες της καρδιάς μας, για ένα μπαζάρ που τα έσοδα θα διατεθούν για   τα παιδάκια του Αντωνοπούλειου Ιδρύματος!
Έχουμε καιρό βέβαια για το μπαζάρ,   αλλά ....''ας μαγειρέψουμε πριν πεινάσουμε''.
Έτσι έφτιαξα πέντε κρεμαστρούλες προς το παρόν.





Τις ζωγράφισα, τους έκανα ντεκουπάζ, σε άλλες έβαλα πηλό και να 'τες έτοιμες.Δεν είμαι βέβαια ζωγράφος ή καλλιτέχνης, αλλά ο καθένας ό,τι μπορεί κάνει για  να προσφέρει , έτσι δεν είναι;
Για τους Πρίγκιπες της Καρδιάς μας

Πατήστε το λινκ της αφίσας για να μάθετε για το μπαζάρ και ΕΔΩ θα δείτε ό,τι έχει φτιαχτεί μέχρι τώρα .
 Σήμερα, οι ανάγκες όλων μας είναι μεγάλες αλλά υπάρχουν και κάποιοι που χρειάζονται οπωσδήποτε βοήθεια, γιατί η θέση τους είναι δυσχερέστερη από τη δική μας.
Ας είμαστε σε εγρήγορση και ας ελπίσουμε να μειωθούν κάποτε οι ανισότητες και η κοινωνική πρόνοια  να αγκαλιάσει όλους όσους έχουν ανάγκη.
Ελπίζω... τι άλλο μένει;

38 σχόλια:

  1. Περίσσευμα αγάπης θα απαντούσα στην τελευταία σου ερώτηση Άννα μου.
    Οι κρεμάστρες σου κυριολεκτικά και συμβολικά, είναι πανέμορφες, χρηστικές και ξεχειλίζουν νοιάξιμο και αγάπη.
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να περίσσευε αγάπη Μαρία μου. Όλα θα ήταν τόσο διαφορετικά...
      Ευχαριστώ για τα εμψυχωτικά σου λόγια
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  2. Υπεροχες οι δημιουργιες σου Αννα μου: δημιουργιες κατδιας για μια μεγαλη γιορτη αγαπης.Η ελπιδα σου ευχη ολων μας!! Σε ευχαριστω πολυ για την προσφορα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ένα ευχαριστώ για τη δική σου προσφορά είναι τόσο λίγο...Εμψυχώνεις όλες μας.
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  3. Άννα μου μου αρέσουν πολύ οι κρεμαστρούλες σου, είναι πολύ χαριτωμένες και κρύβουν μέσα τους την αγάπη σου για τα παιδιά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου έχουν σίγουρα αγάπη μακάρι να αρέσουν γιατί ο σκοπός ιερός
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες και φτιαγμένες με αγάπη οι κρεμάστρες σου !!!!!! Ανεκτίμητη προσφορά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ. Ο σκοπος ιερός Ράνια μου
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Αννούλα μου
    Πανέμορφες οι κρεμαστρούλες σου
    φτιαγμένες με αγάπη πολλή!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου
      Σίγουρα φτιαγμένες με αγάπη. Μακάρι η αγάπη να ήταν αρκετή για να γίνουν όμορφα όσα φτιάχνω. χιχιχιι
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες. Φτιαγμένες με μεράκι, σκέψη και αγάπη, για καλό σκοπό.
    Μπράβο, Άννα μου! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη μου. Ο σκοπός ιερός!
      Φιλί γλυκό κορίτσι μου

      Διαγραφή
  7. Βρε Άννα μου, τι πανέμορφα δημιουργήματα είναι ετούτα ; και μου αρέσει που αναρωτιέσαι αν είναι όμορφες οι ζωγραφιές σου. Μα αυτές οι κρεμάστρες, ως επινόηση, κατασκευή, μοντάρισμα και στόλισμα είναι υπέροχες.....! χαίρομαι ειλικρινά για την ψυχή σου και την έγνοια σου πάνω στο θέμα που αναδεικνύεις.
    Φιλιά πολλά κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη μου αναρωτιέμαι γιατί όταν φτιάχνεις κάτι θέλεις να πουληθεί για να επιτευχθεί ο σκοπός όσων έφτιαξες. Έτσι το μπαζάρ θα είναι επιτυχημένο, όχι μόνο από τις προσφορές αλλά από τις αγορές.
      Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου Πάντα ξέρεις να εμψυχώνεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Τα θερμά μου συγχαρητήρια Άννα για την διάθεση προσφοράς και μάλιστα προσφοράς που έχει την προσωπική σου σφραγίδα.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κριστίν μου. Διάθεση υπάρχει...μακάρι να μπορούσα καλύτερα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Αννα μου καλη αρχή έκανες και ομορφη... σιγουρα χρήσιμες οι κρεμαστρούλες οτι πρέπει για τους μικρους πρίγκιπες και πριγκίπισες φιλη μου.. ας ξεκιναμε σιγα σιγα..η αγάπη θα χαρίσει χαμογελα πάλι.. να είσαι καλα Αννα μου και να περνας ακομα καλύτερα... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεχασα να σου πω... η εικονα επανω μαγική..!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλή αρχή έχουν κάνει υπέροχες κατασκευές. Ό,τι μπορώ Ρούλα μου για τα παιδιά που τόσο έχουν ανάγκη. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    3. .........και είπα αν η Ρούλα πει ότι η φωτο είναι ωραία θα την αφήσω!! Σ'ευχαριστώ και εγώ μαγική την είδα...

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίες οι κρεμαστρούλες σου Άννα μου και πολύ χρήσιμες.
    Όλα χρειάζονται κι εύχομαι να έχει καλή επιτυχία κι αυτό το παζάρι.
    Να είσαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου μακάρι και αυτό το μπαζάρ να πάει καλά. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Να σαι καλά και καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  11. Μπράβο για τις κατασκευές και τη προσφορά, έτσι μπράβο, όλες μαζί πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται μπράβο. Το ''όλες μαζί πάντα'' είναι συγκινητικό
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  12. Anna πολυ ομορφες κατασκευες, θα πωληθουν πολυ ευκολα, καλη επιτυχια στο μπαζαρ!

    καλο σ/κ τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πουληθούν, αυτό είναι το ζητούμενο, να πάει καλά το μπαζάρ.
      Καλησπέρα και καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες δημιουργιες!
    Καλοταξιδες
    Φιλιά πολλά
    καλό υπόλοιπο στο Σαββατοκύριακό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλες υπέροχες!
    Μπράβο Άννα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφες, Άννα, αλλά πιο όμορφη η ψυχή σου, που τα φυιάχνει με αγάπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου. Τι λόγια...αυτή και αν είναι ψυχή!!
      Φιλί γλυκό

      Διαγραφή
  16. Μπράβο Άννα μου!
    Ιδέα δεν είχα πάρει για το μπαζάρ αυτό κι έψαξα μετά από την ανάρτησή σου!
    Πολύ όμορφα!
    Ελπίζω να καταφέρω κι εγώ κάτι.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις καιρό Αριστέα μου. Να σαι καλά μάτια μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Πόσο όμορφα είναι όλα Άννα!!! Και ζωγραφική και ντεκουπάζ, μπράβο σου κορίτσι μου τα κατάφερες περίφημα!!!
    Φιλιά πολλά και γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή