''Του χρόνου φτερουγίσματα'' συμμετοχή στο Συμπόσιο Ποίησης!



 Του χρόνου φτερουγίσματα

Στα χέρια μου κρατώ του χρόνου φτερουγίσματα.
 Όνειρα, νοιάξιμο, αισθήματα, σκέψεις,  χαρά και πόνο,
όλα γραμμένα τ' άφησες γιαγιά αγαπημένη.
Με το μελάνι της ψυχής  ζωντάνεψες την κάθε σου τη λέξη.
Τα πλαγιαστά σου γράμματα, το κόμμα, οι τελείες,
λουλούδια που ζωγράφισες  μουτζούρες να καλύψεις,
μείναν στο χρόνο αγέραστα  στα κίτρινα πια φύλλα.
Το χτυποκάρδι  του έρωτα ηχεί σε  κάθε  σου αράδα,
τα δάκρυα που στάλαξαν σφράγισαν τις σελίδες.
Το πρώτο σου φιλί , τα φλογισμένα μάγουλα,
 η ανάσα του ανέμου που τα δέντρα κάνει να ριγούν
όταν υπόσχεση ζωής   ορκίστηκε ο καλός σου,
τα σώματα   σαν έσμιξαν  στου έρωτα τη ζάλη,
 ο πόνος του  αποχωρισμού   μεσ' του πολέμου την αντάρα,
μα κι η ανείπωτη χαρά απ' την επιστροφή του,
 χάρισμα  έγιναν στου χρόνου το σεντούκι.
Το κάθε βήμα σου, ταξίδι ζωής το  βάπτισες
κι εγώ ταξιδευτής,  μ' αποσκευές   δικές σου αναμνήσεις,
πνοές ζωής αφουγκράζομαι και γεύομαι μαζί σου.
Παιδιά, έγνοιας ανάσα και όνειρα, 
εκεί μπροστά μου ζωντανεύουν, 
οικεία μορφή από το χθες, γιαγιά αγαπημένη.
Στήνουν χορό οι λέξεις σου, στο θρόισμα της κάθε σου σελίδας
φωνάζουν την αγάπη που σημάδεψε την ρότα της ζωής σου.
Εκεί στο θρόνο της καρδιάς , στη θέση που της πρέπει,
η αγάπη διαφέντευε  τη ζήση σου με εκείνον,
τη ζήση σας με τα παιδιά, του έρωτα ποιήματα,
 που είχαν την τύχη να γευτούν το τρυφερό σας  χάδι.
Τον τρόπο που εχάραξες  τη στράτα της ζωής σου, 
έκανες  φάρο κι οδηγό στο δρόμο της αγάπης. 
Αυτόν το φάρο ακολούθησα, καλύτερη να γίνω.

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο δρώμενο της Αριστέας μας '' Η ζωή είναι ωραία'', στο Συμπόσιο ποίησης που έγινε ''θεσμός''!!
Το 12ο Συμπόσιο είχε υποχρεωτική λέξη ταξίδι(ταξιδευτής- ταξιδιάρης-άρα- ικο)
Οι συμμετοχές εξαιρετικές όλες και μπορείτε να τις απολαύσετε εδώ
Νικήτρια είναι η Ελένη μας με ένα θαυμάσιο ποίημα.Μπορείτε να το απολαύσετε στο χώρο της ''Ποιώ''.
Ευχαριστώ όλους τους ''συνταξιδιώτες'' του Συμποσίου γιατί με τις συμμετοχές τους πρόσφεραν ταξίδι αστέρων!Ευχαριστώ όλους όσους διάβασαν, μίλησαν, σχολίασαν και ψήφισαν τη συμμετοχή μου.
Ευχαριστώ την άοκνη οικοδέσποινα, την Αριστέα.
Καλό καλοκαίρι με ταξίδια πραγματικά αλλά και ταξίδια αυτογνωσίας.

27 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αννούλα μου και καλό μήνα
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια ...ήταν και πάλι
    ένα μοναδικό Συμπόσιο!!!
    Πολύ ιδιαίτερη η γραφή σου....

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελενίτσα μου
      Συγχαρητήρια σε σένα μάτια μου που η παρουσία σου ανεβάζει πάντα ποιοτικά το Συμπόσιο
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  2. "Αυτόν το φάρο ακολούθησα, καλύτερη να γίνω."

    Συγχαρητήρια Άννα μου!! Καλό μήνα, να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου εγώ ευχαριστώ για αυτό το όμορφο ταξίδι που και η δική σου παρουσία το ομόρφυνε
      Καλό μήνα και σε σένα

      Διαγραφή
  3. Πρώτα απ΄όλα...
    Συγχωρέστε με αλλά σήμερα βρήκα να κάνω το μεταφερόμενο πάρτι μου-πάρτι για το ανίψι που γλίτωσε από του χάρου τα δόντια και τρέχω η οικοδέσποινα, γιατί σήμερα είμαι και μαγείρισσα! (αυτό είναι κόπι και το κουβαλάω όπου παγαίνω σήμερις) ☺

    Αννούλα μου, μαζί με του Πέτρου τη συμμετοχή νομίζω ότι ήταν τα δύο πιο συγκινητικά ποιήματα !
    Να ζήσεις και να θυμάσαι τη γιαγιά σου και να γίνεσαι πάντα καλύτερα!
    Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ναι καλά το παιδί και να κάνετε πάρτι κάθε μέρα!!! Ώστε μαγείρισσα έτσι; Χρυσοχέρα είσαι παντού μάτια μου. Πώς πήγε το πάρτι; Το διασκέδασες ή ήσουν πτώμα από την κούραση;
      Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου οικοδέσποινα που με φιλοξενείς στα όμορφα δρώμενά σου και με υποδέχεσαι πάντα με ζεστά λόγια
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Αννούλα μου! Πολύ συγκινητικό, ανθρώπινο και τρυφερό!
    Σημαντικές οι αναφορές σου σε αξίες που τείνουν να εκλείψουν!
    Καλό μήνα και να έχεις πάντα όμορφες πνευματικές και ψυχικές διαδρομές!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου οι αξίες εκλείπουν όταν εμείς τις εγκαταλείπουμε. Εγώ ποτέ!!!
      Καλό μήνα καλή μου πάντα να περνάς καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Άννα.....! αχ βρε Άννα.....! και ποιήτρια.....!
    τι όμορφο βρε κοπέλα μου, πόσο ζεστό, πόσο λυρικό....!
    πόσες και πόσες εικόνες ζωντανεύει στη γραφή και στη θύμησή του...!
    Τι να πω καλή μου. Ειλικρινά σε καμαρώνω για τα δημιουργήματά σου.
    Καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και ποιήτρια βρε Γιάννη μου!!!!Προσβάλλουμε τους ποιητές έτσι. Απλά σκαλίζω κάποια γραμματάκια σε στίχους έτσι για να εκτονώνω τις σκέψεις και τα αισθήματά μου
      Σ'ευχαριστώ καλέ μου φίλε
      Μια καλή κουβέντα έχεις πάντα για τον καθένα
      Καλό Σ/Κο

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το ποίημα σου Άννα μου και ήταν από αυτά που ξεχώρισα! Ομολογώ πως με συγκίνησε, με τη θαλπωρή των στίχων του! Πάντα με συγκινείς κορίτσι μου με τη γραφή σου που υποδηλώνει τη ζεστασιά της σκέψης σου και της καρδιάς σου! Πολλά φιλιά να είσαι καλά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου και χαίρομαι που σε συγκινούν αυτά που γράφω. Να σαι καλά για τα όμορφα λόγια σου Μου ζεσταίνουν την καρδιά.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Πολλά συγχαρητήρια Άννα μου για την ξεχωριστή συμμετοχή σου που μας ταξίδεψε σε μια ολόκληρη ζωή!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ Μαρία μου που συνταξιδέψαμε.Είμαι τυχερή για την τόσο καλή και ποιοτική παρέα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια και από μένα Άννα!! πραγματικά όλες οι συμμετοχές ήταν πολύ καλές! καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου όντως όλες οι συμμετοχές πολύ καλές και κάναμε ένα αληθινό ταξίδι στην ποίηση. Να σαι καλά
      Καλό καλοκαίρι

      Διαγραφή
  9. Ωωωω δικο σου ηταν αυτό Αννα μου; Δεν μπορείς να φαναστεις πόσο με συγκινησε.. αυτό που εγραψες και που ηταν ένα φορος τιμης στην καθε γιαγια του κοσμου τι τυχερη που ηταν η δικη σου αφου έχει εσενα εγγονη..!!θα ειναι σιγουρα χαρουμενη οπου και να βρισκεται που ακολουθεις τα χναρια της..!!μπραβο Αννα μου να περνας ομορφα κορίτσι μου καλο σου μηνα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Ρούλα μου τι όμορφα λόγια!! Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου να είσαι καλά πάντα.
      Φιλιά πολλά μάτια μου

      Διαγραφή
  10. Μας άνοιξες το παλιό σεντούκι της γιαγιάς και κύλησε η ιστορία της γλυκά και τρυφερά σαν τα παλιά λευκώματα που κρύβουν τα μυστικά μιας ζωής. Να την έχεις πάντα στην καρδιά και στη μνήμη σου Αννούλα μου και συγχαρητήρια για την επιλογή σου αυτή! Το πιο ουσιαστικό ταξίδι μας, είναι αυτό στις ρίζες μας.
    Καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω τα παλιά σεντούκια Μαρία μου!!!Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου να είσαι πάντα καλά. Χωρίς τις ρίζες μας δεν θα είχαμε ταυτότητα.
      Καλό καλοκαίρι να έχεις όπως το επιθυμείς

      Διαγραφή
  11. Πέρασα για να αφήσω ένα ταπεινό Ευχαριστώ που με βοήθησες να θυμηθώ.
    Να θυμηθώ ανθρώπους που πέρασαν από τη ζωή μου και παρά το "αγράμματο" μυαλό τους δεν πρόκειται να ξεχάσω ότι είχαν την πιο καθαρή καρδιά και τα πιο καθαρά μάτια που συνάντησα ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πέτρο για το όμορφο σχόλιό σου. Αυτοί οι άνθρωποι που μας άγγιξαν και πέρασαν από τη ζωή μας, είχαν όντως καθάρια καρδιά και παρ΄όλες τις δυσκολίες που πέρασαν ήξεραν να αγαπούν
      Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  12. Πόσο συγκινητικό, ανθρώπινο, τρυφερό το ποίημά σου Αννούλα μου!!! Ξεχειλίζει συναισθήματα και εικόνες αγαπημένες!
    Να είσαι πάντα καλά να γράφεις έτσι όμορφα, κορίτσι μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου. Να είμαστε καλά να συνταξιδεύουμε μάτια μου
      Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Τρυφερη και ταξιδιάρικη η συμμετοχή σου!
    Συγχαρητηρια και παντα τοσο όμορφες στιγμές έμπνευσης!
    Φιλι γλυκό Αννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περασα για μια καλησπερα και να δώ τι κανεις Αννα μου ελπίζω να περασες ομορφα το καλοκαιρακι σου..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας θαυμάζω εσάς που σαν το Πήγασο πετάτε στα σύννεφα των στίχων. Κάποτε έγραφα ποιήματα και χρονογραφήματα στο τότε περιοδικό Φαντάζιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή