Οι συμμετοχές μου...


                                

Κάτω απ' τα ανταριασμένα σύννεφα
που έλεος δεν δείχνουν,
ψυχή, καρδιά συνωμοτούν
τη ζήση να κερδίσουν
ρουφώντας λαίμαργα το φως
που η ελπίδα τους δωρίζει.

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στις 25 λέξεις # 8 της Μαρίας μας   στο Κείμενο.
Ευχαριστώ την οικοδέσποινα για το κίνητρο να δημιουργήσουμε και για την φιλοξενία
Πρώτευσε στο ολιγόλεκτο η Ελένη μας.Πατήστε στο σύνδεσμο να το απολαύσετε!




                                                        Οι Ερινύες


Ήταν μια συνηθισμένη βραδιά. Περπατούσα στην πόλη χωρίς σκοπό, παρέα με τις σκέψεις μου που συναγωνίζονταν ποια θα με συντροφέψει.
Ο ουρανός υποκλινόταν στις ορέξεις της νύχτας και το φεγγάρι προσπαθούσε να ρίξει το φως του στη γη.
Φτάνοντας στην άκρη της πλατείας στάθηκα να ανασάνω το άρωμα από τα άνθη των θάμνων της Αγγελικής. Μοσχοβολιά παντού! Ήταν το αγαπημένο της λουλούδι!
Λίγοι μοναχικοί διαβάτες περνούσαν απαθείς από το σεργιάνι της άνοιξης , μα και αδιάφοροι. Ο κόσμος είχε κορέσει ήδη την περιέργειά του και είχε αφήσει έρημη τη εικόνα της νεκρής. Πόσο πεινά η περιέργεια όταν πρόκειται για γεγονότα ανατριχιαστικά!

Κάτω στις πλάκες ξεχώριζε αχνά το περίγραμμα του σώματος που με κιμωλία είχε χαράξει η αστυνομία πριν λίγες μέρες. Ακόμη και η ασπροκόκκινη κορδέλα πεισματικά κρατιόταν στη θέση της. Κοιτούσα το σημείο που έπεσε αφύσικα ένας δικός μου άνθρωπος. Ήταν κάτι που περίμενα να συμβεί αλλά που δεν πίστευα ότι είχε ήδη συμβεί. Προσπαθούσα να φανταστώ εκείνες τις ώρες της. Δεν υπέφερε τις τελευταίες της στιγμές, σκέφτηκα ανακουφισμένος. Μήπως όμως επειδή βασανίστηκε όσο ζούσε;
Δεν ξέρω γιατί ήλθα απόψε εδώ. Τα βήματά μου με οδήγησαν στο σημείο που η αδελφή μου πέθανε ανήμπορη και μονάχη μια νύχτα πριν λίγες μέρες. Στην αρχή μίλησαν για δολοφονία. Ο ιατροδικαστής απεφάνθη ότι τα ναρκωτικά και το αλκοόλ προκάλεσαν καρδιακή ανακοπή.
Πόνεσα; Ναι πόνεσα αν και η ανακούφιση που ήλθε- ακάλεστη άραγε;- έφερε παρέα και τις τύψεις. Γιατί δεν έκανα περισσότερα να την αποσπάσω από τη ζωή που επέλεξε. Αν και προσπάθησα να την πείσω ότι θα είχε άσχημο τέλος δεν κατάφερα τίποτε. Και δεν επέμεινα. Καβγάδες ήλθαν στη θύμηση μου, ξενύχτια που την περίμενα να γυρίσει...και η αποξένωση!
Μια νέα κοπέλα που βάλθηκε να αποκτήσει πλούτη και παλάτια με τον εύκολο τρόπο. Αγαπητικός-νταβατζής που την οδήγησε στην πορνεία και της έμαθε τα ναρκωτικά και η κατηφόρα απέκτησε μεγαλύτερη κλίση!

Θυμάμαι τους ψιθύρους συγγενών και φίλων στην κηδεία. Πόσο οξύνθηκε η ακοή μου την ημέρα εκείνη! Ερωτήσεις και απαντήσεις συγκεχυμένες. Μουρμουρητά αναμεμιγμένα με φόβο για τα δικά τους κορίτσια, αλλά και αποστροφή! Υποθέσεις, ευχολόγια αλλά και κατηγορίες. ''Κρίμα, συλλυπητήρια'' έλεγαν φανερά σε μένα τον ίδιο. Αλλά σε κανέναν δεν κάκιωσα. Και εγώ σκέφτηκα τα ίδια πάνω κάτω με το που έμαθα το θάνατό της.
Τώρα, γυρνώντας στην καθημερινότητά μου ζω με τις τύψεις μου.
Επειδή είχα υποσχεθεί στους γονείς μου ότι θα είμαι φύλακας άγγελος της.
Επειδή προσπάθησα τόσο λίγο.
Επειδή σήκωσα το δείκτη και έδειξα την έξοδο όταν πήρε τον λανθασμένο δρόμο.
Επειδή δεν ήμουν αρκετός αδελφός!


                                     
  
Και αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο ''Παίζοντας με τις λέξεις''#8 που διοργανώνει άψογα η Μαρία στο mytripsonblog
Ευχαριστώ την οικοδέσποινα   για τη φιλοξενία και το έναυσμα για δημιουργία. 
Πρώτευσε στο δρώμενο της Μαρίας μας, η άλλη Μαρία μας. Στο Απάγγιο της μπορείτε να απολαύσετε τη συμμετοχή της
Όλοι ήταν υπέροχοι. Θαυμάσια κείμενα και ποιήματα που μπορείτε να τα απολαύσετε εδώ
Με κόκκινο είναι οι 5 υποχρεωτικές λέξεις του παιχνιδιού μας.
Σας ευχαριστώ όλους και γιατί διαβάσατε τις συμμετοχές μου και για τις ψήφους σας.

40 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τις αξιόλογες συμμετοχές σου!!
    Ήταν δημιουργικός ο προηγούμενος μήνας τελικά :)
    Καλό σαββατοκύριακο σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Χαίρομαι για το συνταξίδεμά μας. Πολύ δημιουργικός ο μήνας και με την Αριστέα δεν θα πάρουμε άδεια ως φαίνεται.
      Καλό Σ/Κο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες και οι δύο συμμετοχές τις οποίες ξεχώρισα ομολογώ! Μου αρέσει η ευαίσθητη οπτική που έχεις συγχαρητήρια! Κι όπως λέει και η Κατερίνα πολύ δημιουργικός μήνας! Πολλά φιλιά και πάντα δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου και συγχαρητήρια και για τη δική σου συμμετοχή. Όταν είδα ότι εσύ έγραψες τις διακοπές πήγα τρέχοντας στη σελίδα σου να σου πω να μου ετοιμάσεις διακοπές οπωσδήποτε.
      Καλό Σ/Κο να περάσεις
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Αννούλα μου! Υπέροχες και οι δύο συμμετοχές σου. Μου άρεσε που έγραψες με ήρωα άντρα!
    πάμε για Συμπόσιο τώρα ...Είμαι βέβαιη ότι θα έχεις ταξιδιάρικη έμπνευση! :)))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου. Ε χρειάζεται να βάζουμε και πρωταγωνιστή έναν άντρα...
      Συμπόσιο ναι...αυτό μόλις έγραψα στην Κατερίνα. Δεν θα μας αφήσεις να πάμε διακοπές ε; χαχαχαχα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Μπράβο, Άννα!
    Πολύ ωραία ιδέα η συνωμοσία!!!
    Οι ερινύες με συγκίνησαν. Έγραψες για συναισθήματα και ακέψεις που λίγοι τολμούν να παραδεχτούν κι έγραψες πολύ καλά!
    Φιλιά! ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου. Συνωμοσία απαραίτητη σε τούτη τη ζωή. Χαίρομαι που σ'αρεσαν οι Ερινύες
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Άννα μου πολλά μπράβο και για τις δυο σου συμμετοχές...κι ένα μεγάλο ευχαριστώ που τίμησες το παιχνίδι μας με το καταπληκτικό σου κείμενο!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εγώ σ'ευχαριστώ για το έναυσμα να γράφουμε. Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα σου Άννα μου.
    Όσον αφορά το ολιγόλεκτό σου είναι εξαίρετο, μου άρεσε πάρα πολύ. Στο δρώμενο αυτό δεν παίρνω μέρος αλλά το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο. Το τίμησες ιδιαίτερα.

    Όσον αφορά το "Παιχνίδι με τις Λέξεις", οι υπέροχες "ΕΡΙΝΥΕΣ" ήταν από τα κείμενα που με συγκίνησαν ιδιαίτερα και από αυτά που με τράβηξαν.'
    ΤΗν άποψή μου την κατέθεσα αναλυτικά και στη βαθμολόγησή μου Άννα μου.
    Πολύ έντονη συγκίνηση και μια ακόμα συναισθηματική σου έκρηξη....!
    Μπράβο σου καλή μου. Πάντα όμορφες εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου το διάβασα το σχόλιό σου στο Παίζοντας... και σ'ευχαριστώ πόλύ. Χαίρομαι που σου άρεσε και το ολιγόλεκτο
      Να σαι καλά φίλε μου
      Καλό Σ/Κο

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Άννα μου.
    Πάντα δημιουργική.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου και εσένα για το έναυσμα να δημιουργούμε. Δεν έχω καταφέρει ακόμη να μετέχω στο φωτογραφίζειν σου και πολύ τσαντίζομαι χαχαχαα
      Καλό Σ/Κο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Δύο μπραβο και για τις δύο συμμετοχες σου Αννα μου οι ερυνίες σου με συγκινησαν πολύ για την αλήθεια τους...ποσο χαιρομαι για όλο αυτό το παιχνιδι καθε φορα που διαβαζουμε τοσο ομορφα κειμενα !!! να είσαι καλα φιλη μου και να έχεις ένα ομορφο μηνα... καλο σου καλοκαιρακι... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεχασα να σου πω πόσο μου αρεσε η εικονα σου επάνω..!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου Είναι υπέροχο το πόσο μάρέσει που συμμετέχουμε όλες σχεδόν στα διάφορα δρώμενα.
      Να σαι καλά
      Φιλιά πόλλά

      Διαγραφή
    3. Όσο για τον πίνακα το σκέφτηκα ότι εσύ θα τον σχολίαζες. Πάντα με ένα γλυκό λόγο.Χαίρομαι που έχουμε τα ίδια γούστα

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίες συμμετοχές και οι δυο Άννα, μπράβο!! Μικροί θησαυροί κρύβονται σε όλα τα δρώμενα! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εύη μου. Πραγματικά τα δρώμενα μας χαρίζουν όμορφες εμπνεύσεις και απολαμβάνω και εγώ να τις διαβάζω
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Αννούλα μου και στις δυο σου συμμετοχές!!
    Ευχαριστώ για την αναφορά...

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ. Συγχαρητήρια σε σένα κορίτσι μου που μας χαρίζεις πάντα πνοές δροσιάς με τις συμμετοχές σου
      Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  11. Αξιόλογες και οι δύο συμμετοχές σου. Το θέμα στις "Ερινύες" συγκλονιστικό και από αυτά που πονάνε. Συγχαρητήρια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου. Και σε σένα αξίζουν συγχαρητήρια
      Φιλιά κορίτσι μου

      Διαγραφή
  12. Και οι δύο σου συμμετοχές Άννα μου αγγίζουν τη ψυχή. Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου Να σαι καλά. Καλή εβδομάδα και σε σένα

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίες και οι δυο συμμετοχές σου Άννα..
    Και το κείμενο έκρυβε μέσα του μια ολόκληρη ζωή, ιστορίες που γράφει η ζωή και πολλές φορές μένουν στο σκοτάδι.. Πόσοι άνθρωποι υποφέρουν ε; Αν και οι τύψεις τών άλλων, αργούν πάντα να εμφανιστούν.. Καλό βράδυ και καλό μήνα (είπαμε; δεν θυμάμαι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πέτρα μου και σ'ευχαριστώ. Πολλοι υποφέρουν Πετρούλα και ξέρεις...φταίμε και εμείς με το τεντωμένο δάχτυλο καμιά φορά που υποφέρουν
      Καλό μήνα πρέπει να είπαμε δεν βλάπτει να ξαναπούμε
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  14. Και οι δυο συμμετοχές σου δυνατές, υπέροχες! Συγχαρητήρια, Άννα μου.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Έλλη μου. Να σαι καλά
      Καλή εβδομάδα και από εδώ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Αυτη η ιστορια των 2 αδελφιων... πολυ με συγκινησε! Κατι μου κεντρισε μεσα μου! Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια 'Αννα μου! Και τα δύο σου κείμενα ήταν πολύ ωραία!!! Πολύ συγκινητική η ιστορία των δύο αδελφών!!
    Θαύμασα και την όμορφη ακουαρέλα του header σου! Είναι Κεφαλονιά?
    (μου θύμισε λίγο την Αίγινα).
    Φιλιά και καλό καλοκαίρι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου. Και μένα μου άρεσε αυτή η ακουαρέλα και είναι η Αίγινα. Φοβερή είσαι, να την αναγνωρίσεις έτσι!!!
      Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Εκπληκτικό το κείμενο μέσα από την σκληρή όψη της ζωής!
    Όμορφες οι συμμετοχές σου με πολύ ευαίσθητη ματιά!
    Καλό Σαββατοκύριακο, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γλαύκη μου να σαι καλά
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  18. Μπράβο για τις συμμετοχές σου Άννα μου.
    Τώρα τις διαβάζω, πού να τα προλάβω όλα;
    Η δεύτερη, με συγκλόνισε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου. Φυσικά που να τα προλάβεις; Έχεις σπουδαιότερα εσύ. Να σου ζήσει και το νέο εγγόνι. Σου λέω και τις ευχές μου από εδώ. Να σαι καλα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα αγαπημένη μου!
    Μου άρεσαν εξίσου και οι δύο σου συμμετοχές!
    Συγχαρητήρια!!!
    Σε θαυμάζω να ξέρεις! Δε θυμάμαι αν στο έχω πει, νομίζω στο έχω αλλά δε το λέω συνέχεια, θέλω όμως να το ξέρεις!!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κικίτσα μου. Αλλά όχι και άξια θαυμασμού. Εσύ τότε τι θα έπρεπε να μου προκαλείς; Που έκανες και το όνειρό σου πραγματικότητα αν και ήταν δύσκολο εγχείρημα;; Να είσαι πάντα καλά και με ένα χαμόγελο στα χείλη μονίμως
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή