Επιστροφή και δώρα..........

Καλώς σας βρήκα!!!!
Τελευταία ημέρα του τελευταίου μήνα του καλοκαιριού σήμερα, που σημαίνει και το τέλος των διακοπών για μένα. Ελπίζω να πέρασες όμορφα......εγώ δεν θα κάνω απολογισμό, βλέπεις όλες οι αναποδιές ήλθαν αυτό το μήνα και δεν πήραμε ανάσα.. Καλή προσαρμογή πια.
Σήμερα όμως θα σου πω και θα σου δείξω το δώρο που μου έστειλε η Αννιώ μας, μετά από κλήρωση σε ανάρτησή της.
Κοίτα!!!!

Ένα μαξιλάρι για την μικρή μου πριγκίπισσα, φτιαγμένο από τη χρυσοχέρα Αννιώ μας, με φαντασία και πολύ λεπτοδουλειά!!!!!
Να σου πω ότι έχω δει όλες τις φωτογραφίες με τα μαξιλάρια που φτιάχνει κατά καιρούς. Ξέρεις ότι φτιάχνει κατόπιν παραγγελίας ό,τι μαξιλάρι θες, ναι; Αλλά άλλο να το βλέπεις στη φώτο και άλλο να το έχεις στα χέρια σου.Εντυπωσιάστηκα και άρεσε σε όσους το έδειξα. Η μικρή μας το πήρε αγκαλιά και δεν το άφηνε!!!
Δες....ήταν μέσα σε σακούλα, δεμένο με κορδελίτσες και είχε και καραμέλες μέσα!!!!!!!!! Φοβερή Αννιώ!!!!!!!!!
Όμως δεν σου κρύβω ότι συγκινήθηκα πολύ με τη λεπτότητα ψυχής που τη διακρίνει, την Αννιώ μας βέβαια, και μιλώ για τη συνέχεια του δέματος. Στο γράμμα της τα περιγράφει ταπεινά δώρα αλλά για μένα είναι δώρα σπουδαία γιατί είναι δώρα αγάπης, μαζεμένα και φτιαγμένα από χέρια καρδιάς, τα δικά της και της οικογένειάς της!!!!
Κοίτα τα μπουκέτα που μου έστειλε...

Φανταστικά ε;;;; 
Τσάι του βουνού που μάζεψε ο πατέρας της, ρίγανη από το μπαχτσέ τους, και μπουκοβο παρακαλώ, από δικές τους πιπεριές!!!!!!! Και όλα αυτά τα δώρα της φύσης σε όμορφο αμπαλάζ με το γράμμα της γεμάτο ευχές και λόγια αγάπης.
Σ' ευχαριστώ  άλλη μια φορά Αννιώ μου!!!!!
Να είσαι πάντα καλά με μια καρδιά γεμάτη αγάπη!
Καλημέρα σε όλους!!!!
Η επιστροφή στα δικά μας γίνεται σιγά σιγά..
Καλό Φθινόπωρο από αύριο!

14 σχόλια:

  1. καλως ορισες αγαπημενη μου! να τα χαρεις τα δωρακια σου!
    ευχομαι πολλες ομορφες στιγμες! φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Αννούλα μου! Καλώς όρισες!
    Άντε να στείλω κι εγώ το δικό μου, τώρα που γύρισες ☺
    Κι εγώ θα ένιωθα υπέροχα με τα δωράκια της Αννιώς γιατί βάζει αγάπη σε ό,τι κάνει!
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Αριστούλι μου
      Το περιμένω το δώρο μου πως και τι, φτιαγμένο από τα χεράκια σου και αυτό!!!!
      Καλό Φθινόπωρο πια
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Moσχομύρισε ως εδώ το πεσκέσι της Αννιώς!
    Άννα μου εύχομαι του χρόνου καλύτερα!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις και μπορούμε και μόνοι μας να φτιάξουμε καλούς-καιρούς. Απόδειξη, το δώρο αγάπης που έλαβες.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να νοιώσεις τις μοσχοβολιές στο σπίτι!!!! Αρώματα φύσης γεμάτο!
      Ευχαριστώ Μαρία μου Μακάρι να ήταν πάντα στο χέρι μας να φτιάχνουμε καλούς καιρούς....Όσο για το δώρο αγάπης με γέμισε ζεστασιά.
      Να μου είσαι καλά
      Φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή
  4. Καλή σου μέρα καλή εβδομάδα και καλώς όρισες.
    Θαυμάσια δωράκια γεμάτα αρώματα της ελληνικής φύσης.
    Στην προηγούμενη ανάρτηση για τον Ορφέα είχα στε'ίλει δυό σχόλια αλλά ποτέ δεν τα είδα. Ισως, λόγω Wi-Fi να μην έφτασαν διότι ήμουν πολύ μακριά από Νέα Υόρκη.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ντένη μου Καλώς σε βρήκα και εδώ
      Ξανά στα δικά μας να τα λέμε
      Μπορεί τα σχόλια να μην έφτασαν. Δεν έσβησα τίποτε, ποτέ δε σβήνω, εκτός από διπλά σχόλια που βγαίνουν καμιά φορά. Δεν πειράζει σ'ευχαριστώ που δε με ξεχνάς
      Να μου είσαι καλά

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αννούλα μου.
    Με συγκίνησες... Μια ολόκληρη ανάρτηση για μένα?
    Δεν έκανα τίποτα σπουδαίο για ν΄ αξίζω κάτι τέτοιο...
    Σ΄ ευχαριστώ πολύ, πολύ!
    Χαίρομαι που άρεσε το μαξιλαράκι μου, στη μικρή πριγκιπέσσα σου.
    Αυτή είναι η ανταμοιβή μου. Τα χαμόγελα κι η χαρά των παιδιών.
    ΄Ολα τα υπόλοιπα που μου χάρισες σήμερα,μαζί με τον καλό σου λόγο, τα φυλάω στην καρδιά μου.. ΄Εχω ένα μέρος εκεί, που κρατάω τρυφερές, ζεστές λέξεις. Κι όταν πιάνουν παγωνιές, το επισκέπτομαι για να παίρνω δύναμη και κουράγιο...

    Εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και την οικογένειά σου.
    Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω♥
    **Aννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου καλησπέρα
      Πώς τα εννοείς τα σπουδαία;;; Χειρονομίες καρδιάς είναι τα πιο σπουδαία στη ζωή
      Σ'ευχαριστώ άλλη μια φορά
      Αξίζεις να σου χαρίζουν χαμόγελα όλοι και μια καρδιά γεμάτη αγάπη
      Καλό Φθινόπωρο κορίτσι μου

      Διαγραφή
  6. Είχα τη χαρά να γνωρίσω την Αννιώ από κοντά, είναι ένα θαυμάσιο κορίτσι, μοναδική ψυχή.Να χαρείς το δωράκι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αχτίδα μου. Φαίνεται ότι είναι μοναδική η Αννιώ μας......Καλό Φθινόπωρο και από εδώ

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιάΑννούλα
    Καλό φθινόπωρο και καλό μήνα
    Να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου !!!!

    Σε φιλώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ελένη μου Ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή