Θέλω να σου πω...........



Θέλω να σου πω….για την Κυριακή που ψηφίζουμε..
Για το  υπέρτατο δικαίωμα του πολίτη στη  Δημοκρατία, που είναι το δημοψήφισμα. Της  άμεσης Δημοκρατίας.
Είδες πώς φοβούνται τη διεξαγωγή του; Δεν σε εξοργίζει αυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης στη γνώμη των πολιτών; Δεν μπορεί να μη σκέφτηκες και συ ότι ζητούν την ψήφο μας σε εκλογικές αναμετρήσεις, μας θεωρούν ώριμους  για ψήφο, αλλά στο δημοψήφισμα ‘’λύσσαξαν’’. Για εκείνους σου λέω που μας ''πιπιλάνε'' το μυαλό τόσα χρόνια-5 εφιαλτικά χρόνια- ότι  το Μνημόνιο είναι μονόδρομος. Ποιοι; Αυτοί που είναι υπαίτιοι για το χρέος και την κατάντια της χώρας!!!!!!
Αυτήν την Κυριακή ψηφίζω ΟΧΙ. Ένα δυνατό ΟΧΙ όπως το ζήτησε ο πρωθυπουργός για να του δώσω  δύναμη να παλέψει  για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης, για καλύτερους όρους στη συμφωνία με τους δανειστές.
Ψηφίζω ΟΧΙ για να ακουστεί στην ΕΕ ότι οι λύσεις τους, που και εκείνοι έχουν παραδεχθεί ότι είναι η θανατική καταδίκη της χώρας μας, δεν μπορούν να περάσουν.
Για να ακούσουν οι λαοί της Ευρώπης ότι κουραστήκαμε να μας αυξάνουν το χρέος συνεχώς εμποδίζοντάς μας να αναπτυχθούμε.
Δεν υπάρχει λύση με τις περικοπές που φέρνουν ΥΦΕΣΗ!!!
Ανησυχείς για την επόμενη ημέρα;
Και εγώ.
Αλλά ανησυχώ και για σήμερα.
Και είμαι βέβαιη ότι αν υπερισχύσει το ΝΑΙ θα ανησυχώ  καθημερινά για το πώς θα ζήσουν τα παιδιά μου, πώς θα επιβιώσει η πατρίδα μου.
Με το ΟΧΙ φωνάζω το δίκιο της χώρας μου. Το δικό μου ……….των παιδιών μου!
Τι θα γίνει μετά;
Εμπιστεύομαι την κυβέρνηση που δεν υπέγραψε να μου ‘’ρουφήξουν το αίμα’’!!
Ένα βήμα τη φορά,  τώρα πάμε για ψήφο!
ΟΧΙ  ΣΤΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ