Αυτό το πλακάτ ποιος θα το κρατήσει;;;

Είμαι πολύ θυμωμένη με όσα διαδραματίζονται τις τελευταίες ημέρες..
Αλλά το ποτήρι ξεχείλισε με τα πλακάτ που είδα στο Σύνταγμα των οπαδών των κομμάτων του ''δημοκρατικού τόξου''  (#@$#%%$#@@)
Σοκ!!! Αυτή ήταν η πρώτη μου αντίδραση....
Έψαξα με μανία να βρω το πανό που έλειπε.........
Να για ποιο λέω

Ίσως οι διοργανωτές το προσθέσουν στα ήδη ανατριχιαστικά που είδα και που κανείς δεν αναρωτήθηκε τι στο καλό λένε αυτά που κρατάει....(όσο βολεμένοι και αν είναι, όσο και αν έχουν υποχρέωση σ' αυτούς του πολιτικούς που μας οδήγησαν εδώ,όσες υποσχέσεις και αν πήραν, δεν μπορεί να μην αναρωτήθηκαν τι επιπτώσεις θα έχει το μήνυμα που κρατούσαν στο Σύνταγμα...δεν το χωράει ο νους μου)

Ή ίσως και αυτή .......................σε χρυσαφί έκδοση για όσους θέλουν να ταιριάζει με τα κοσμήματά τους!!
Μένουμε Ελλάδα, το θυμάται κανείς από δαύτους; 

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άννα! η εγγραφή σου αφορμή για να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου. Παρακολουθώ τα όσα γίνονται αυτές τις μέρες στην πατρίδα μας και δεν μπορεί να χωρέσει το μυαλό μου πως γίνεται άνθρωποι να διαδηλώνουν για το "πάση θυσία στο ευρώ", όταν ποτέ τους δεν διαδήλωσαν για όσους αυτοκτόνησαν, για τα παιδιά που λιποθυμούν στα σχολεία από την πείνα, για τα παιδιά που κάηκαν με τα μαγκάλια, για τους άνεργους, για τους άστεγους, για τα διαλυμένα νοσοκομεία ................ Διαβάζοντας δε, σχόλιά στο διαδίκτυο απογοητεύομαι ακόμα περισσότερο και εξοργίζομαι. Για κάποιους πάνω απ' όλα είναι το χρήμα και το προσωπικό συμφέρον! Μια φρίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου καλησπέρα. Καιρό έχουμε να τα πούμε......Οι σκέψεις σου είναι και δικές μου και πάρα πολλών ακόμη...Και μένα δεν το χωράει ο νους, Έχουν αφρίσει Νίκη μου, είναι βολεμένοι τόσο που φοβούνται για τη βολή τους και δεν κρατούν πλέον ούτε τα προσχήματα............Μόνο φρίκη λες;;; Και ντροπή γιατί είναι Έλληνες να πάρει η ευχή....

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Άννα μου
    Στις κρίσιμες στιγμές φανερώνεις πόσο υγιής
    είσαι στην σκέψη!!

    Καλή Κυριακή με φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου........και είναι οι πιο κρίσιμες στιγμές της χώρας. Δεν τολμώ ούτε να σκεφθώ τι άλλο μπορούν να κάνουν...........τέτοιος εφιάλτης!!!
      Καλή εβδομάδα για όλους μας και για τη χώρα

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι να ξεκουμπίζονταν όλα αυτά τα φυτά και να πήγαιναν εκείνοι στην Ευρώπη (να δουν τη γλύκα της προσφυγιάς, όπως τη βλέπουν 200.000 νεολαίοι μας). Σιγά μην ήξεραν τι κρατούσαν οι φύτουλες! Αυτοί απλά αναπαράγουν κάθε προστυχιά που ακούνε σε κάθε βοθροκάναλο και νομίζουν πως κάνουν επανάσταση.. Κι ενώ η κυβέρνηση αγωνίζεται για να κρατηθούμε από μια κλωστή, προδότες είναι όσοι μιλούν, γράφουν ή διαδηλώνουν αρνητικά για την πατρίδα (κάνουν πως δεν το ξέρουν ε;), Μάλλον επειδή τους βολεύει να το παίζουν "Βελουχιώτες" οι προδότες. Ε ρε, θα τρίζουν τα κόκαλα του Βελουχιώτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α....Πέτρα μου όχι και φυτά!!!! Τα φυτά δεν βρωμοκοπάνε!!! Έχω χάσει πάσαν ιδέα για τους συμπατριώτες μας..Ξέρεις, βολεμένος ή μέρος του συστήματος ξέρω ότι είναι πολλοί αλλά θα είχαν μια ντροπή γα@#@# μου....δεν μπορεί, τσίπα δεν έχουν;;; Τόσο θράσος δεν έχω ξαναδεί.........

      Διαγραφή
  4. Ποια ενέργεια του παρελθόντος σε πείθει ότι νοιαζόταν κάποιος απ'αυτούς ή τα πρόβατα τους, για τον λαο; Μήπως ότι έφαγαν με χρυσά κουτάλια και δεν τιμωρήθηκε κανείς; Μήπως ότι μας έχωσαν σε ένα λούκι και δεν μπορούμε να βγούμε; Μήπως ότι χωρίς τύψεις μας επέβαλαν μέτρα που ταλανίζουν κάθε σπίτι μισθωτού, και κάθε συνταξιούχου, ενώ συγχρόνως έφτιαχναν μια μεγάλη τάξη στην κοινωνία μας που λέγεται ''λαμόγια[''; Απλά τώρα μας δείχνουν την ΄΄Κατίνα'' που κρύβουν μέσα τους. Μόλις έχασαν τη καρέκλα.....Να αγωνιστούν με μεταμέλεια;....Ούτε σκέψη...
    Καλή εβδομάδα Άννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαίρη μου.........Έχεις δίκιο σε όσα λες. Απ 'την άλλη ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Η κυβέρνηση πασχίζει σαν βάρκα σε τρικυμία τόσο καιρό. Θα περίμενε κανείς ότι αυτές οι ''Κατίνες'' όπως τους λες να λούφαζαν, να σιωπούσαν.......Λίγο φιλότιμο πού θα βρεθεί;;
      Καλή εβδομάδα για όλους μας

      Διαγραφή
  5. Τι να πω Άννα,έβλεπα τις φωτογραφίες και δεν πίστευα στα μάτια μου οτι έκαναν τέτοια διαδήλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν λόγια Κατερίνα μου γι αυτές τις εικόνες που έδειξαν οι φωτογραφίες;;;;; Ούτε εγώ το πιστεύω ακόμη.....
      Καλή μας εβδομάδα

      Διαγραφή
  6. Ξεπέρασαν τα όρια και θα τα ξαναξεπεράσουν αύριο...την ώρα που παίζεται το μέλλον όλων μας (το δικό τους εξασφαλισμένο είναι)...τα λόγια είναι περιττά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω....όταν κάποιος ξεπερνά τα όρια να περιμένεις πολλά!!
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  7. Εμένα με φρίκαρε εκείνο το πλακάτ: μεγάλες συντάξεις = υφεσιακό μέτρο!
    Να κόψουν τις μεγάλες συντάξεις από τους πωλητικούς μας τότε ! Που τις παίρνουν μεγάλες!
    Σα δε ντρέπονται...

    φιλί♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Αριστέα μου και μάλιστα με σόκαρε τόσο πολύ όσο και με θύμωσε. Αυτό το πλακάτ και το άλλο που έλεγε ότι το 80% των δανείων πάνε σε μισθούς και συντάξεις!!!!! Έλεοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!

      Διαγραφή